21.6.2010

20.06.2010, KÖÖPENHAMINA

Heräsimme puoli yhdeksältä kun Teemun isä soitti. Pikkuhiljaa nousimme ylös ja menimme syömään aamupalaa. Aamupalan jälkeen lähdimme metrolla Rosenborgin linnaan. Linna oli ihan hieno, mutta minä ja Teemu emme jaksaneet oikein keskittyä, koska odotimme vain, että pääsisimme vihdoinkin eläintarhaan!

Rosenborgin linnasta lähdimme bussilla eläintarhaan. Otin tietenkin koko muistikortin täyteen kuvia niistä suloisista elukoista.. En nyt viitsi lisätä tähän päivitykseen kaikkia kuvia, koska niitä on oikeasti yli kolmesataa :D

Kun olimme kiertäneet eläintarhan, meille tuli nälkä. Lähdimme siis bussilla kohti keskustaa ja samaan aikaan alkoi hirveä kaatosade. Bussi pysähtyi hotellimme lähellä ja juoksimme lähimpään ravintolaan mihin bussi meidät jätti, koska sade ei ollut vieläkään loppunut. Söimme sitten buffetista kaikkea hyvää ja join siiderinkin..

Ruuan jälkeen lähdimme hakemaan hotellista matkalaukkumme ja taksilla lähdettiin kohti lentokenttää. Taksi oli muuten pinkin värinen! Olimme nyt siis virallisesti kulkeneet kaikilla julkisilla mitä Tanskasta vain löytyi.

Lentokentällä menimme business loungeen istuskelemaan ja hetken päästä kävimme kiertelemässä taxfree-kaupat läpi. Matkaani tarttui Juice Couturen Viva La Juicy-hajuvesi ja Friis Companyn musta käsilaukku.

Lentomme kohti Suomea lähti 20.25 Tanskan aikaa ja olimme perillä puoli yksitoista Suomen aikaa.